ELS REIS (Gloria Vendrell)

martes, 20 de diciembre de 2011

S'acosten els reis i es una nit màgica.
Jo crec en ells com si fos una nena. El meu rei preferit es el Baltasar. Des de petita me'l mirava amb molt d'afecte. No se si aquest any em portaran alguna cosa, jo no demano mai res..., només una cosa, salut.

Si fos una nena demanaria una cuineta amb la bateria de cuina, un joc de cafè, pintures, ceres de colors, una casa de nines de fusta, un gos de peluix que es mogues, una nina que digues mama,...

Per això aniré a la cavalcada amb il·lusió, mirant les cares de la gent.

Quan arribi a casa els prepararé un plat amb torrons, neules i xocolatines, també els deixaré taronges, mandarines, plàtans i aigua pels camells.

Aniré a dormir d'hora i somiaré amb ells a veure si em portan salut.

3 comentarios:

  1. De ben segur que si, que el que demanis ho tindràs.

    ResponderEliminar
  2. Claro que te traerán salud, ya se te ve bien saludable y muy guapa.
    Un besazo.

    ResponderEliminar
  3. Que maco es mantenir la il-lusió de l'infantesa, per sempre, petons,

    ResponderEliminar

Gràcies pel teu comentari, la teva opinió ens interessa
Gracias por tu comentario, tu opinión nos interesa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...