POEMA LINGÜÍSTIC (Aurora Giménez)

miércoles, 28 de marzo de 2012

POEMA LINGÜÍSTIC (haver de, tenir que)

Tinc moltes coses, però també  obligacions:
Tinc una família que he d’alimentar i una casa que he de netejar.
Tinc amistats que, com les plantes, he de cultivar.
Tinc coneguts, vells i nous, que he de saludar.
Però també he de cuidar el físic
i tenir actiu l’intel•lecte.
He de menjar per alimentar-me.
He de llegir i estudiar per aprendre.
Vull ensenyar tot el que sé
però el temps passa volant.
Se m’acumulen les coses
i em falten les hores.
Tinc molta pressa,
i corro de pressa,
de pressa,
corro,
prou.
(Aurora G. Padilla)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gràcies pel teu comentari, la teva opinió ens interessa
Gracias por tu comentario, tu opinión nos interesa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...