Concurso Cartas de Amor (o desamor) Información

martes, 2 de octubre de 2012

Os informamos que el concurso de cartas de amor, finalmente ser realizará el próximo mes de febrero 2013, en colaboración con el grup de lectura Punt de Llibre y la biblioteca Esteve Paluzie en su II edición 2013.

Para que tengais una idea del formato del concurso, aquí os dejo la información recibida hasta el momento.

Las cartas válidas para el concurso han de recibirse en la biblioteca del 14 de febrero al 1 de Abril, la entrega del premio (una obra de un artista de la comarca) ser realizará el día 23 de Abril. Se han de escribir a mano y enviarlas por correo ordinario o en mano en la Biblioteca Esteva Paluzie- II Edición Cartas de amor . Plaça Constitució s/n 08210 Barberà del Vallès.

LAS BASES DEFINITIVAS NOS LAS HARÁN LLEGAR A PRINCIPIOS DE FEBRERO
 
 
LES BASES DEFINITIVES ENS LES FARAN ARRIBAR A PRINCIPIS DE FEBRER


Us informem  que el concurs de cartes d'amor, finalment es realitzarà el proper mes de febrer 2013, en col · laboració amb el grup de lectura Punt de Llibre i la biblioteca Esteve Paluzie en la seva II edició 2013.

Perquè tingueu una idea del format del concurs, aquí us deixo la informació rebuda fins al moment.


Les cartes vàlides pel concurs s´han de rebre a la biblioteca entre el 14 de febrer i l´1 d´abril, per tal de donar el premi (una obra d´un artista de la comarca) el dia 23 d´abril, festivitat de Sant Jordi. S´han d´escriure a mà. I ficar en un sobre que es pot entregar en mà o enviar per correu ordinari a Biblioteca Esteve Paluzie
II Edició Cartes d´amor
Plaça Constitució s/n 08210 Barberà del Vallès


ANIMEU-VOS A PARTICIPAR

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gràcies pel teu comentari, la teva opinió ens interessa
Gracias por tu comentario, tu opinión nos interesa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...