HAIKUS

martes, 2 de octubre de 2012

Els HAIKUS són petites obres literàries d’origen japonès. Són pinzellades d’un escena de la natura o dels moments més emotius viscuts. Dit d’una altra manera, són com fotografies preses pels nostres ulls en els moments més dolços de la nostra vida.

 Un nenúfar que s’obre, una lluna que somriu a la nit, el salt de la granota, el vol d’una fulla que cau, el primer somriure del nostre fill, l’adéu del pare... Qualsevol instant que ens regala la natura o qualsevol fet que ens commou és una bona font d’inspiració per compondre aquestes petites joies literàries. Només ens cal tenir una mica de sensibilitat i entrenament perquè les paraules brollin de la nostra ploma.


 

Els Haikus consten de tres versos: un de cinc síl·labes, seguit d'un segon de set i un últim de cinc.
És a dir, la idea és un instant de 17 síl·labes.
 
Los HAIKUS son obras literarias de origen japonés. Trazos de pincel son una escena de la naturaleza o de los momentos más emotivos se vivieron. Dicho de otra manera, son como fotografías tomadas por nuestros ojos en los momentos más dulces de nuestra vida.


 Una flor que se abre, una luna sonriente por la noche, salto de la rana, el vuelo de una hoja que cae, la primera sonrisa de nuestro hijo, adiós del padre... Cada vez que nos da la naturaleza o cualquier hecho que tocamos es una buena fuente de inspiración para componer estas pequeñas joyas literarias. Sólo necesitamos conseguir algunos formación y sensibilidad porque el brollin de palabras de nuestra pluma
 

 
Las Haikus consisten en tres líneas: una de cinco sílabas, seguidos por un segundo de siete y un cinco.
Es decir, la idea es un instante de 17 sílabas.
 
俳句は、それらのLiterariasが日本人に動作します。ブラシのTrazosは自然のシーン以上あり、emotivos vivieronに待つ。あなたに言うことはもう一つの方法は、恐れてfotografíasは彼らに私たちの目をtomadasとして彼らは、私たちの甘い人生の大半を待つ。


花が開き、夜に笑顔月、CAE、私たちのhijo、父の別れの最初の笑顔そのhojaからフライトのカエルのジャンプ...我々はダ·自然が作ったか何か良いコンポーネントですtocamosたびpequeñasLiterarias宝石のためのインスピレーションの源です。唯一の私たちのペンの雑草の言葉なのでalgunosトレーニングと感受性を達成NEED


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gràcies pel teu comentari, la teva opinió ens interessa
Gracias por tu comentario, tu opinión nos interesa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...